Beeldbank

Neem een duik in de geschiedenis van Heemskerk via de online beeldbank. Bekijk foto's, schilderijen en tekeningen van het dorp en zie wat er in de loop van de jaren veranderde.

Let op: het beeldmateriaal is niet bedoeld voor commercieel gebruik of hergebruik door derden. Lees de pro-claimer voor extra informatie.

Registratienummer 2005/13763
Beschrijving Wandelroute Heemskerk. Op de voorgrond het Burgemeester Nielenplein met het oude raadhuis. Linksaf naar de Maerelaan en rechtsaf naar de Gerrit van Assendeldtstraat. Situatie 1995. (foto N. Rozemeijer)
Datum Document 01-06-1995
Betrokkene(n)