Klacht over de gemeente
Bent u niet tevreden over hoe u bent behandeld door onze gemeente, een medewerker of een bestuurder? U kunt een klacht indienen.
Zo dient u uw klacht in:
- Schriftelijk, via de website, per e-mail of mondeling.
- Bij voorkeur doet u dit via het online klachtenformulier(Verwijst naar een externe website), schriftelijk naar Postbus 1, 1960 AA Heemskerk of per e-mail via post@heemskerk.nl(Verwijst naar een e-mailadres).
- Doorgeven bij de klacht:
- Een beschrijving van de klacht.
- Eventueel de naam van de betrokken medewerker of bestuurder.
- Uw adresgegevens en telefoonnummer.
Het online klachtenformulier is alléén voor als u een klacht heeft over de gemeente en/of een medewerker van onze gemeente. Heeft u een klacht over de buitenruimte? Maak dan een buurtmelding.
Afhandeling van uw klacht
- U krijgt een schriftelijke ontvangstbevestiging van uw klacht.
- De klachtencoördinator bekijkt uw klacht en neemt zo snel mogelijk contact met u op om de verdere procedure met u af te stemmen.
- U krijgt (tenzij anders met u afgesproken) binnen 6 weken na ontvangst van uw klacht een schriftelijk antwoord. Tenzij anders met u afgesproken.
Niet eens met de afhandeling van uw klacht?
U kunt uw klacht doorgeven aan Nationale ombudsman. Lees meer informatie over de procedure(Verwijst naar een externe website) of bel via 0800 335 55 55(Verwijst naar een telefoonnummer) (gratis).
Klacht over een aanbesteding
Voor klachten over een aanbesteding kunt u terecht bij het klachtenloket aanbesteding via inkoop@heemskerk.nl(Verwijst naar een e-mailadres). Een inkoopmedewerker neemt contact met u op.