Kickstart je carrière met de Talentenpool

We hebben iets heel gaafs ontwikkeld: de Talentenpool van Heemskerk. Een 2-jarig talentenprogramma voor ambitieuze starters. Tijdens dit programma doe je praktijkervaring op bij verschillende afdelingen én focus je je op je persoonlijke én professionele groei. Het programma start op 1 oktober 2024. Solliciteren kan tot 2 september 2024.

Wat biedt de Talentenpool?

• Salaris tussen €3126 en €3573.
  • 50% thuiswerken, 50% op kantoor.
  • 17,05% keuzebudget voor bijvoorbeeld een sportschoolabonnement, extra vrije dagen of een nieuwe fiets.
  • Coaching en begeleiding door onze talentmanager Thomas en een persoonlijke buddy.

Wij bieden een inspirerende werkomgeving waar je je vaardigheden kunt uitbreiden en echt iets kunt betekenen voor Heemskerk. Interesse? Lees meer, solliciteer en ontdek hoe je kunt groeien en impact kunt maken!