Hoe denkt u over kunst, cultuur en erfgoed in Heemskerk?

Bent u blij met het aanbod in Heemskerk? Deel het met ons. Ons cultuurbeleid loopt namelijk dit jaar af. Uw inbreng gebruiken we voor het cultuurbeleid van de komende jaren. Hierin zetten we wat we willen bereiken in Heemskerk. We schrijven op wat beter of anders kan en nemen daarbij uw mening mee.

De vragenlijst invullen kan tot en met 26 mei 2024 via heemskerk.nl/cultuur. Onder de deelnemers verloten we 3 Ezelpassen ter waarde van €10,-.

Werkt u bij een culturele organisatie?

Via een vragenlijst en een bijeenkomst halen we op hoe de culturele organisaties denken over het cultuur- en erfgoed in Heemskerk. Heeft uw culturele organisatie geen mail ontvangen? Laat het ons weten via post@heemskerk.nl. Zet het volgende in het onderwerp van uw e-mail: Cultuur in Heemskerk en de naam van de organisatie.